Ադրբեջանի արտաքին գործերի նախարարությունը կոչ է արել ТАСС լրատվական գործակալությանը ներողություն խնդրել ծովանկարիչ Իվան Այվազովսկու հուշարձանի քանդման մասին հաղորդագրության մեջ Ստեփանակերտ հին անվանման հիշատակման համար։ Գերատեսչությունն ակնկալում է, որ գործակալությունը կկատարի համապատասխան ուղղումներ, հակառակ դեպքում, «կձեռնարկվեն համապատասխան միջոցներ»՝ կապված Ադրբեջանում ТАСС-ի գործունեության հետ։               
 

Ո՞ՒՄ ՍԻՐԵԼ

Ո՞ՒՄ ՍԻՐԵԼ
30.10.2009 | 00:00

Այս խորագրի տակ «Իրավունքը de facto»-ն պատրաստ է տպագրելու խորքային խնդիրներ շոշափող հոդվածներ` ընդսմին համամիտ չլինելով կամ ոչ միշտ համամիտ լինելով դրանցում արտահայտված տեսակետներին և առաջնորդվելով ֆրանսիացի դասական Վոլտերի հայտնի իմաստախոսությամբ. «Ես բացարձակապես համակարծիք չեմ Ձեր տեսակետին, սակայն կյանքս կտամ` այն արտահայտելու Ձեր իրավունքը պաշտպանելու համար»։
Չնայած մկրտված երբեք չեմ եղել, սակայն կյանքումս եղել է ժամանակաշրջան, երբ քրիստոնեության ճամփան եմ բռնել: Ընթացքն այդ ճամփով դադարեց, երբ հասկացա, որ Քրիստոսն ինքը քրիստոնյա չի եղել (չնայած Նիցշեն նրան համարում է միակ քրիստոնյա): Այդ ճամփան հանգեցրեց ճամփաբաժանի, որ կա՛մ պետք է Քրիստոսին հավատալ, կա՛մ քրիստոնյաներին:
Ընտրեցի առաջինը և հավատացի նրան այնպես, ինչպես ինքն է իր մասին վկայում: Եվ նրան հավատալով` նրա գաղափարները մերժեցի: Քանզի այդպես էլ չկարողացա սիրել թշնամուս: Եվ չհանդիպեցի թշնամուն սիրող գեթ մեկ քրիստոնյայի: Եվ չգիտեմ` թշնամու ի՞նչը կարելի է սիրել. բա՞րքը, խարդավա՞նքը, յաթաղա՞նը, ազգիս ու հայրենիքիս տիրելու ձգտո՞ւմը, թե՞ ինչ-որ անհայտ բան, որ կարող է թվարկածս ու չթվարկածս վերացական դարձնել: Թշնամուն սիրող քրիստոնյաների չեմ հանդիպել, սակայն Քրիստոսի կողմից Իրական Սերն ու Հավատը կաթվածահար անող գաղափարների չգիտակցված հետևորդների, ավաղ, շատ եմ հանդիպել: Դատարկախոս չորակվելու համար նրանցից մեկի խոսքը մեջբերեմ: «Երկրի վրայ կրակ գցելու եկայ, և ինչքան եմ կամենում‚ որ արդէն իսկ բորբոքուած լինի: Եվ մի մկրտութիւն ունեմ մկրտուելու և ինչպէս եմ շտապում‚ որ կատարուի: Կարծում էք‚ թէ երկրին խաղաղութի՞ւն տալու եկայ, ո՛չ‚ ասում եմ ձեզ‚ այլ բաժանում, որովհետև մէկ տան մէջ այսուհետև հինգ հոգի իրարից բաժանուած պիտի լինեն, երեքը երկուսի դէմ‚ և երկուսը՝ երեքի: Հայրը պիտի բաժանուի որդու դէմ‚ և որդին՝ հօր‚ մայրը՝ աղջկայ դէմ‚ և աղջիկը՝ մօր‚ կեսուրը՝ հարսի դէմ‚ և հարսը՝ իր կեսրոջ» (Ղուկաս գլ.12)։
Մի՞թե սա չէ մեր գլխով անցածը: Մի՞թե այս խոսքերը չեն, որ շարունակում են մեր հայրենիքի հիմքերն ու կերտվածքները քայքայել: Դեռ որքա՞ն պիտի քրիստոնեական տարբեր ծագումների ու հոսանքների քարոզիչները, նման տմարդի ու հակամարդկային արտահայտությունները ճարտասանական փոխակերպումների ենթարկելով, իրենց հանապազօրյա հացն ապահովեն:
Հարգելի ընթերցող, Հայկ Նահապետի արյունն ու անունը կրող սիրելի եղբայր կամ քույր: Քեզ եմ դիմում Մեծն Նժդեհի խոսքով. «Արթնացի՛ր, Հայ Մարդ: Արթնացիր սիրո դիմակով հոգիդ մտած ատելության թմբիրից: Գժտվա՞ծ ես հարազատիցդ, մոռացի՛ր պատճառը և գտիր առիթ կամ պատրվակ հաշտվելու: Տգե՞տ է մտերիմդ, կիսվիր նրա հետ իմաստությունովդ: Խոսքդ չի՞ ընդունում, լռել սովորիր: Արթնացի՛ր, Հայ Մարդ: Քեզ բաժանել են տիրելու համար: Եթե երկնքում դու տեր չփնտրես, երկրի վրա տեր չես ունենա: Եվ մի՛ վախեցիր անտեր լինելուց: Ինքդ քե՛զ տիրիր և քեզ եղիր Տեր: Եվ ընտանիքիդ ու հայրենիքիդ տիրություն արա, ոչ՝ տիրապետում: Կայացի՛ր, Հայ Մարդ, որպես Ինքնիշխան: Եվ ոչ մի ստրուկ իր ծառայության բացառիկությամբ թող քեզ չխաբի ու քեզ իրենից կախման մեջ գցի: Բնության կողմից քեզ տրված ձեռք - ոտք բավական են քեզ: Հաստատվի՛ր, Հայ Մարդ, Ընկերության մեջ: Եվ ընկեր գտիր ամեն տարածքում: Նույնիսկ երկնքում, նույնիսկ բնության ամեն տեսակում: Արթնացի՛ր, Հայ Մարդ»։
Արմեն ՄԱՍԻՍ
Կրասնոդար

Դիտվել է՝ 2648

Մեկնաբանություններ